Uczelniane Centrum Informatyczne

USOSweb – Wirtualny dziekanat

Aplikacja stowarzyszona USOSweb powstała jako pierwsza i oferuje największą liczbę usług. Pozwala na przeniesienie na płaszczyznę elektroniczną wielu czynności i procedur wykonywanych przez nauczycieli akademickich i studentów, które są związane z organizacją i dokumentacją przebiegu studiów.

Kilka najważniejszych czynności możliwych do wykonania:

  1. przez pracowników prowadzących zajęcia:
    • sprawdzanie planu prowadzonych zajęć i prowadzenie planu zajęć „własnych”,
    • otrzymanie list uczestników grup zajęciowych, eksport danych,
    • wystawianie ocen i zaliczeń, drukowanie i zatwierdzanie protokołów,
  2. przez studentów:
    • sprawdzanie planu zajęć, uzyskanych ocen i zaliczeń, uzupełnianie osiągnięć przedmiotowych i punktowych,
    • wypełnianie ankiet dotyczących procesu dydaktycznego czy uczestniczenie w wyborach organizowanych w ramach systemu USOSweb,
    • uzyskiwanie informacji o płatnościach za usługi edukacyjne, otrzymanej pomocy materialnej itp.,
    • komunikowanie się z uczestnikami swoich grup zajęciowych i ich prowadzącymi.

Ponadto każdy może zapoznać się z oferowanymi przedmiotami, wymaganiami dydaktycznymi na poszczególnych kierunkach studiów, strukturą uczelni, wyszukać pracowników.

Szczegółowe informacje na temat systemu i jego zastosowań można znaleźć nie tylko w dokumentacji, ale także w nowatorskich e-podręcznikach dostępnych w systemie Pomocy.

Jak wypełnić ankietę w systemie USOSweb?